Sabtu dinihari

Assalamualaikum

Ada lagi yang tak tido ke?

Aku biasa la, time2 cuti ni kalau takde ape nak buat, mesti tido lambat.

sambil updated dengar lagu

Eren : Pergi Tanpa Alasan

Best pulak lagu ni.

Ada someone bagi  kat aku.

I love this song.

Ahaaaa. Tetiba terlayannnn.

Tadi blogwalking je.. Best baca blog dieorang ;)

Tapi semua blogger senior la.

http://kasihaleeya.blogspot.com/

http://sepet88.blogspot.com/

http://peejburhan.blogspot.com/

Blog yang wajib aku baca before buat kerja

Sorry akak2, kita copy paste url ;)

Tak pernah pun  meninggalkan jejak,

Tapi jadi gian seyh baca blog dieorang. Bestttt sangatttt.

Ahhaaaa.. macam pelik updated blog time weekend,

macam rasa dah lama giler kot tak hupdate time gini.

Ah lantak la kan, tengah ada mood,

So story la ape yang ada dalam kepala hotak ni.

Dulu2 kan, aku pernah ada belog tau,

Tapi dah delete sebab perkara yang memang tak boleh nak elak,

haihh la..

kalau pikir balik, blog ni as a part of life kita la kan,

Tapi biasa la, manusia memang tak pernah nak senang.

Disebabkan nak jaga hati orang, hati kita yang terabai.

Sebenarnya aku suka sangat sweetstalker dari followers.

Mesti orang pelik, kenapa aku lebih suka musuh dari kawan.

Meh sini aku nak habaq mai,

Sebab bila kita ad stalker ni, kita dapat belajar kenal orang.

Lagi satu, dah kata STALKER, mestilah dia akan mengutuk, mengata, mengumpat and whatever la kan,

Secara automatik nya, PAHALA la kita akan dapat.

Thanksss sangat2 kat mereka yang terlibat.




No comments:

Post a Comment