Isnin Indah

Assalamualaikum

Nak share sikit

Sekarang ramai kawan-kawan dah kahwin

Ye..aku tau jodoh diorang dah sampai

Seru pun dah panggil

Aku cerita ni takdelah aku rasa nak sangat kahwin

Not yet

Fyi, ramai jugak sebaya aku yang dah mengadap illahi

Al-fatihah buat mereka

Aku sebagai umat islam sentiasa bersyukur dengan apa yang aku ada

My family

then my carrier

Cuma aku kurang nak memahami erti kesusahan orang lain

Kenapa ye?

Kenapa aku ada rasa tak penah nak cukup dengan apa yang aku dah ada

Kalau boleh nak lebih?

Kenapa?

Tapi bila aku fikir balik,

Maybe bukan sekarang.,

Mana tahu esok? lusa?

Ye.. Aku tahu, Allah nak bagi rezeki kat sesiapa sahaja yang di kehendakinya

Cuma aku sebagai hambanya kena lah banyak mendekatkan diri dengan nya.

Alhamdullilah

Semoga mendapat NUR satu hari nanti.

No comments:

Post a Comment