::Suprise Katanya:::

semalam kan aku ada hupdate satu entry pasal my birthday..tak caye cer previous balik entry semalam..
aku tak assume pun ada orang nak celebrate..sape penah kena baling tepung dengan telur??angkat Bontot hahahaha..seumur hidup aku selama 20 Tahun tak pernah wooooo kena se teruk gila ni ah...perghhhh....mandi telur dengan tepung????aku ape lagi,,meroyan la..




Semalam opis aku ada event memorandum antara Ads4bucks Malaysia with Ads4bucks India, wakil dari India ada datang,kerja aku jadi photographer,lepas event abes around 1 pagi jugak la..kemas-kemas then turun bawah nak balik,siap kunci opis aku dengan Axla pergi salam semua orang sebab nak balik..masa tengah gelak-gelak nak balik,tiba-tiba ada suprise!! Ada Kek, Ada orang nyanyi lagu Happy Birthday, Time aku nak tiup lilin,,tiba2 bebudak opis baling telur dengan tepung.....T____________________T Tiba2 macam rasa sunyi tanpa Family disisi..tapi Ibu, Ayah,Kakak,Atok And Nenek dah wish,takde la rasa nak sedih yang amat sangat...
Aku rasa macam nak nangis sebab malu, sakit, terharu, and macam2 lagi la rasa...Sabooo je la...tak pela kan,aku pun pergi la basuh benda alah yang dah beselaput kat baju aku ni...then duduk balik nak makan Kek. Tiba2  kena lempar lagi telur dengan tepung..Ya Allah..sabar jela..tapi takpe..Best sebab semua orang really2 appreciate me..My Gulahati,Boss,Mokg,Axla, Burn, En. Hazeri,Kimie, Apis,Abg Azizul, Kak Ana,Elfi,Azhani,Pailang, and agent2 yang ada malam tadi..Thanks You So muchh.. I Love uollss!!

Balik tadi malam Sepul bawak makan Char Keu Teow..Terima kasih Yawwww..

No comments:

Post a Comment